сряда, 2 ноември 2011 г.

Време е!

Отдавна не съм писала. Не, че няма какво да кажа. Има. Но не искам. Опитвам се да се изолирам от неприятната информация. И мисля, че успях.

В личен аспект мога да се похваля, че съм вече здрава. Това не е малко, нито е без значение. Но и тук се опитвам да се изолирам. Не искам да й придавам подходящата за нея важност- достатъчно ми беше промяната във всичко около мен, за да си казвам "какво щеше да стане, ако.."

Второто нещо, с което искам да се похваля, е Коледа. Вярно, че Коледа е точно след 54 дни, но вчера взех подарък за приятеля ми и мисля, че това даде начало на коледното ми настроение. Миналата година започнах с коледните сладки няколко дни преди празника. Тази година няма да е така. Затова: време е за репетиция!

Заради възстановяването ми, тази година ще правя сладки без и до едно яйце. Вчера направих desk research и се оказа, че изобщо няма да е лесно :)

Сега искам да покажа няколко снимки от миналогодишните ми гордости :)







Рецептите не ги помня. Никога не помня рецепти. Дори и сто пъти да ги правя. Затова и не мога да кажа от къде са. Най- вероятно повечето са от прекрасния форум на BG-mamma. Някои може и да са от блогове. Обещавам обаче тази година да си направя, както красива тетрадка с рецепти, така и тук да слагам рецепти към нещата, които правя. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар